sobota, 27 lipca 2013

Rozdział III

Przybiegła do mnie Majka. Nathan mnie wypuścił z objęć.
-Julka, kto to taki ?
-Nathan
-Z The Wanted ?
-Yes
- O mój boże
Nagle podeszli do niego koledzy. Max, Tom, Siva i Jay. Jay podszedł do Nathana i rozmawiali. 
Oczami Nathana
Cieszę się że znalazłem Julkę. Obiecałem jej w śnie że się spotkamy. Nagle podszedł do mnie Jay.
-Nowa dziewczyna do podrzucenia dla dziewczyny ze snu ?
-Dziewczyna ze snu. Znalazłem ją - spojrzałem na Julkę
-Gratulacje, a szatynka czy blondynka
- Szatynka, a co? 
- Podoba mi się blondynka
- To idź ją poderwij 
Jay podszedł do niej i filtrował. Między czasie gapiłem na Julię. Jest słodka.
Oczami Juli
Majka gadała z Jay. Kątem oka zauważyłam że Nathan patrzy na mnie. Miałam ochotę uciec. Nie chcę ich spotkać. Zauważyłam mapę centrum handlowego i szukałam wyjścia. Wzięłam mapę i czekam aż Nathan odwróci wzrok. Już odwrócił. Wszyscy byli zajęci własnymi sprawami. Szłam po cichu do końca korytarza i biegłam do wyjścia. Udało mi się. Najpierw poszłam na lody. W między czasie dzwoniła do mnie Maja. Odrzuciłam. Znowu dzwonił telefon. Tym radem nieznany numer więc odebrałam.
- Słucham
- Gdzie ty jesteś !
Rozpoznałam głos. To Nathan. Szybko się rozłączyłam. Poszłam do mieszkania i zabrałam wszystkie moje rzeczy i pieniądze. Potem zadzwoniłam po taksówkę i przyjechała.
- Dokąd ? 
- Do hotelu "Lila"
Już jestem na miejscu. To pięciogwiazdkowy hotel. Założył go mój ukochany wujek.
- Cześć Julia, będziesz tu nocowała ?
- A mogę mieszkać ?
- Nie ma problemu 
Zaprowadził mnie do pokoju w którym już mieszkam. Jest cudowny i w moim stylu.
- Co tu cię sprowadza ?
- No tu będę studiowała i przyjechałam z kumpelą Mają. Uciekłam bo jakiś chłopak do mnie się przyczepił.
- I co teraz będziesz robiła ?
-Pójdę do fryzjera i zmienię się nie do poznania. Wujku mam do ciebie prośbę.
-Jaką ?
- Jak ktoś będzie pytał o mnie to mów że nic nie wiesz o mnie i pozostałym to powiedz
- Dobrze
Poszłam się umyć i przebrałam się w to. Wujek zamówił mi taksówkę i kazał panu zawieść do najlepszego fryzjera i dał mi pieniądze. Gdy mnie zawiozła taksówka budynek był piękny.
- Dzień dobry, jaką pani chce fryzurę ?
- Proszę zmienić moje włosy na takie jakie są na zdjęciu
- Już się robi - dodała z uśmiechem
Kiedy już skończyła, byłam pod wrażeniem. Moje włosy są cudowne. Pokochałam je od razu. Teraz wyglądam jak ta dziewczyna na zdjęciu.
- Dziękuję. Ile się należy ?
- 100 funtów 
- Proszę 
- Dziękuję i życzę miłego dnia.
Nagle zauważyłam Nathana. Zachowałam spokój.
- Przepraszam czy widziała pani tą dziewczynę - pokazał zdjęcie na którym dawna ja jestem.
- Nie
- Aha. Dziękuję.
Złapałam taksówka.
- Do hotelu "Lila"
Już jestem na miejscu. Gdy weszłam zauważyłam Maję i Jay. Mój wujek mówił że nie widział mnie. Oni ze smutkiem odeszli, a Jay patrzył na mnie trochę podejrzanie. Gdy wyszli podeszłam do wujka.
- Cześć wujek. Pytali o mnie ?
- O, cześć Julia. Tak pytali się o ciebie, ale mówiłem że nic o tobie nie wiem. A poza tym naprawdę zmieniłaś się nie do poznania.
- Muszę iść do pokoju.
- Proszę, kluczę do twojego pokoju.
Poszłam na górę. Zauważyłam na stole mój telefon. 16 nieodebranych od Nathana i 1 wiadomość od Mai. 
" Julia, wiem że uciekłaś. Nasze mieszkanie jest do sprzedania i mieszkam u chłopaków z TW. Mieszkają obok bloku. Pamiętasz taki fajny dom.  Proszę odezwij się.
Majka"
Gdy przeczytałam zrozumiałam. Muszę zdobyć mieszkanie. Poszłam do wujka.
- Hej wujku !
- Cześć, co tam.
- Wiesz co ? Znalazłam fajne mieszkanko, ale potrzebuję pieniędzy.
- Bierz sobie.
Dostałam 30.000 funtów. Zamówiłam taksówkę i pojechałam do dawnego domu. Zapukałam do drzwi.
- Dzień dobry. Mieszkanie do sprzedania ?
- Tak. Chce pani kupić ? 
- Chyba tak, a mogę obejrzeć ?
- Tak, proszę wejść.
Zdjęłam buty. 
- Może pani chce kawę - spytała Majka
- Tak, poproszę
Szłam po moim przyszłym mieszkaniu. Jest tak jak dawniej. W moim pokoju zauważyłam Nathana. Płakał. Pewnie za mną. Ja go kocham. Podeszłam do niego.
- Cześć, czemu płaczesz ?
- Bo tęsknię za moją dziewczyną Julią która uciekła. A poza tym nie powinno ciebie interesować skoro nic o niej nie wiesz.
- Ja wiem o niej tylko że jej obiecałam, że nie zdradzę miejsca pobytu.
- Proszę powiedz mi.
- Dowiesz się niedługo.
Nagle przestał płakać tylko uśmiechnął się. Poszłam na kawę.
- Jak masz na imię ?
- Nazywam się Julia Piątek, a ty ?
- Maja Jaros, a idziesz na najlepsze studia ?
- Tak. A ile kosztuje mieszkanie ?
- 25.000 funtów 
- Proszę
- Możesz teraz się wprowadzić.
Pojechałam taksówką. Gdy byłam na miejscu. Zdzwonił Nathan. Odebrałam
- Julia ?
- Tak, czego chcesz. - powiedziałam spokojnie i poszłam do pokoju.
- Kiedy się spotkamy ?
- W śnie. Muszę kończyć.
Skończyłam rozmowę i zaczęłam się pakować. Zeszłam na dół i oddałam klucze oraz pożegnałam z wujkiem.
- Trzymaj się.
- Ok
Gdy byłam już w mieszkaniu zaczęłam się rozpakować. Włączyłam komputer i rozmawiałam z mamą
- Cześć Julia, fajną masz fryzurę 
- Dzięki, a co u was ?
Tak długo gadaliśmy, że już była 21. 
- Pa mamo, muszę kończyć
- Trzymaj się.
Gdy już skończyłam, zadzwonił dzwonek do drzwi.
- Dzień dobry. Możemy porozmawiać ?
To był Jay.
- Tak proszę wejść. Kawę ?
- Nie, dziękuję. Posłuchaj, wiem że ty uciekłaś i że to ty jesteś. Czemu właściwie to robisz ? Nathan prawie nic nie chce jeść, leży skulony w pokoju i nie chce nigdzie wychodzić. Musisz coś zrobić.
- Niby co ?
- Wprowadzisz się do nas i sprzedamy te mieszkanie.
- Ok, ale jutro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz