czwartek, 25 lipca 2013

Rozdział I

"- Nathan, obiecujesz mi że nigdy mnie opuścisz ?
- Obiecuję kochanie, ale wstawaj już śpiochu !!!"
- Mamo, przestraszyłaś mnie !
- Ojeju, już 11 a ty śpisz -  powiedziała - masz na 14 samolot do Anglii
- Dziękuję że mi przypomniałaś, zaraz przyjdę na śniadanie tylko się przygotuję 
- Tylko szybko, bo jajecznica ci stygnie
Tak, to prawda że wyjeżdżam do Anglii. Będę studiowała z kumpelą Mają. Na dzisiaj włożyłam to. Lubię ten zestaw.
- Długo jeszcze ?
- Już idę mamo
Gdy skończyłam zjeść zadzwonił dzwonek do drzwi.
- O, cześć Majka 
- Gotowa ?
- Tak
Spakowaliśmy walizki do bagażnika. Pożegnałam się z rodzicami i wyruszyliśmy w podróż. 
Po 30 min już byliśmy na lotnisku. 
- O mój Boże !
-Co się dzieje Julka ?
- Za 10 min samolot startuje
- Biegnijmy !
Na szczęście zdążyliśmy. Siedzę sobie spokojniej na fotelu i słucham muzyki. Akurat wpadła piosenka The Wanted "I Found You". Znowu zasnęłam. 
" -Nathan ? Jesteś ?
- Jestem kochanie
-Kiedy się spotkamy ?
-Niedługo
-Obiecujesz ?
- Tak, a teraz wstawaj już Anglia !!"
Grrr.. Majka mi przerwała mój sen, ale to prawda już już jesteśmy w Anglii. Samolot wylądował już. Teraz mam nowe życie. Tu mieszkam na stałe.

___________________________________________________________________________________
Info: Już jest pierwszy rozdział 
Jeżeli chcecie zapytać na temat bloga zapraszam na www.ask.fm/JulaSzewa
W linku nie działa.
Serdecznie zapraszam do sondy :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz