czwartek, 25 lipca 2013

Rozdział II

Znaleźliśmy nasze mieszkanie. Było eleganckie, w naszym stylu. I do tego ogródek z basenem. Pokoik mój
Jest bardzo piękny. Mai też jest fajny
Kuchnia jest tak piękna że mi się chcę u niej coś ugotować

Umówiliśmy się na miasto. Ubrałam się w to. Uwielbiam full cap. Jakoś mi dają uroku. Poszliśmy do centrum handlowego. Był tak duży, że zaczęliśmy biegać po sklepach. Nagle zgubiłam się. Majka gdzieś poleciała. Nie znałam dobrze tego miasta. Usiadłam na ławce i po cichu płakałam lecz mi się nie udało. Podszedł do mnie jakiś chłopak. Uciekłam stąd ale biegał za mną. Kazał mi się zatrzymać. Wolałam dalej biec lecz coś we mnie zrobiło żeby się zatrzymała. Serce zaczęło mnie bić jak szalone, czułam motyle w brzuchu.
- Wszystko w porządku ?
Mówił takim słodkim, pięknym głosem.
- Tak
- Jakoś to nie widzę. Możesz mi powiedzieć ?
- No, zgubiłam się i nie wiem gdzie jest moja przyjaciółka. Dopiero tu przyleciałam, aż z Polski.
- Znam Polskę. Mieszka tam dziewczyna Julia z moich snów z którą się spotykam w śnie. 
Spojrzałam w jego oczy. Na początku nic nie widziałam przez łzy ale mi chłopak wytarł te łzy. Teraz mogłam przyjrzeć z bliska. Jakoś mi nikogo przypominał lecz potem zorientowałam że to mój chłopak ze snów. To Nathan.
-Nazywam się Nathan Sykes, a ty ?
- Julia Listkiewicz
- Z mojego snu ?- spytał się niepewnie
- Tak
- Znalazłem ciebie !
Wziął mnie na ręce i cieszył. Byłam zaskoczona z jego zachowania ale potem szczęśliwa. Przecież sny się spełniają.

_________________________________________________________________________________
Info: Drugi rozdzialik 
Mam nadzieję że się spodoba
Zapraszam do komentowania i do głosowania na sondzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz